Uusi analyysipalvelujen sähköinen tilauskanava sujuvoittaa asiakkaan arkea

Tilauskanavassa voi tehdä uusia tilauksia, seurata analyysien etenemistä ja tutustua tuloksiin.
Kuvituskuva.
Henkilökuva Maija Kirsi.
Maija Kirsi
asiakkuuspäällikkö

Työterveyslaitoksen uutinen 21.11.2024

Kehitämme Työterveyslaitoksessa jatkuvasti palvelujamme niin, että ne vastaisivat asiakkaidemme toiveita ja tarpeita. Käytössäsi on nyt uusi sähköinen analyysipalvelujen tilauskanava, jossa tilauksia voi tehdä juuri silloin kun sinulle sopii.

– Haluamme tarjota asiakkaillemme sähköisen tilauspalvelun, joka sujuvoittaa ja helpottaa arkea. Portaalin myötä paperisille tilauslomakkeille voi heittää hyvästit, sanoo asiakkuuspäällikkö Maija Kirsi Työterveyslaitoksesta.

Asiakasportaalin kautta pääsee tekemään uusia tilauksia, seuraamaan analyysien etenemistä ja tutustumaan tuloksiin. Se mahdollistaa myös samasta näytteenottopisteestä eri aikoina otettujen näytteiden tulosten vertailun. Portaalista voi tilata myös näytteenottotarvikkeita. 

– Portaali palvelee etenkin niitä asiakkaitamme, ketkä haluavat sähköistää toimintaansa ja seurata näytteiden analysoinnin etenemistä laboratoriossa. Se helpottaa arkea silloin, kun on tarve tilata analyyseja usein, Maija Kirsi toteaa.

Asiakasportaalin kautta voi tilata sisäilma-, haitta-aine- ja työhygieenisiä analyyseja. Se on suunnattu sekä vanhoille että uusille asiakkaille.

Ota asiakasportaali käyttöön

Katso ohjeet portaalin käyttöönottoon ja rekisteröidy käyttäjäksi: Analyysipalvelujen asiakasportaali

Jos sinulla on kysyttävää tai kaipaat apua portaalin käyttöönottoon, asiantuntijamme auttavat mielellään!

Lisätiedot

Maija Kirsi, asiakkuuspäällikkö, Työterveyslaitos, 043 824 5477, maija.kirsi [at] ttl.fi 

Tutustu myös

Katso 10 + 1 hyvää syytä tilata analyysit Työterveyslaitoksesta

Avainsanat

Jaa sisältö somessa!