-
Toteutustapa
Webinaari

Hybridityön kipukohdat -webinaarisarja

Hybridityö on tullut jäädäkseen moniin työyhteisöihin. Etänä ja työpaikalla työskentelyä yhdistelemällä voidaan hyödyntää molempien työtapojen parhaat puolet. Työpaikan yhteisten toimintatapojen muotoilu Tässä webinaarisarjassa käydään napakasti läpi oleellisimmat hybriditiimin kipukohdat. Pureudumme tyypillisten ongelmakohtien juurisyihin ja opit millaiset käytännöt parantavat työryhmän toimintaa.

Kukin webinaari keskittyy yhteen hybridityön haasteeseen. Saat sekä tutkimustietoon perustuvia kehittämisvinkkejä että kuulet hyvistä käytännöistä.

Voit osallistua yksittäisiin webinaareihin tai koko sarjaan.

Yhteen webinaariin osallistumisen hinta 100 € + alv 25,5 %

Kaikkiin kolmeen webinaariin osallistumisen hinta yhteensä 250 € + alv 25,5 %

Yksittäiset osallistujat

Maksutapa: lasku

Aihe
Työhyvinvointi
Ajankohta
29.01. – 12.02.2025
Kesto
3 webinaaria - kukin 1 tunti klo 9.00 - 10.00
Paikkakunta
Webinaari
Ilmoittautumisaika
12.11.2024 – 20.01.2025
Koulutustapa
Verkkovalmennus
Hinta
100
EUR
+ alv
25,5%

Tavoite ja hyödyt

Webinaareista saat vastaukset mm näihin kysymyksiin:

Miten järjestää työ viisaasti tieto- ja kokoustulvan keskellä?
Etänä vai lähinä, millaiset käytännöt ovat hyödyllisiä työpaikan kannalta?
Mitä oman työn johtaminen vaatii erityisesti hybridityössä?
Miten synnyttää merkityksellisiä kohtaamisia digikanavissa?
Mitä digisosiaalisuuden ylläpitäminen vaatii?
Miten hybridikokouksesta saa sujuvan?
Mitä pelisääntöjä työpaikan hybridikokouksiin on hyvä sopia?

Voit osallistua yksittäisiin webinaareihin tai koko sarjaan.

Sisältö

Työrauha ja aikaansaaminen digityössä 60 min - ke 29.1. klo 9.00-10.00
Tasapainoa jatkuvaan tavoitettavuuteen
Digitiiminen pelisäännöt viestintään
Oman työn johtaminen hybridityössä
5 vinkkiä oman työrauhan parantamiseksi

Yhteisöllisyys hybridityössä 60 min - ke 5.2. klo 9.00-10.00
Yksikkö, tiimi, heimo vai parvi?
Mitä on digisosiaalisuus
Aktiivisen digiosallistumisen keinot
5 vinkkiä hybridityön yhteisöllisyyteen

Hybridikokoukset sujuviksi 60 min- ke 12.2. klo 9.00-10.00
Hyvin suunniteltu hybridikokous
Roolituksella ja fasilitoinnilla sujuvuutta ja tehoa
Reilut pelisäännöt auttavat arjessa
5 vinkkiä hybridikokouksen järjestäjälle

Voit osallistua yksittäisiin webinaareihin tai koko sarjaan.

Kohderyhmä

Webinaarit sopivat kaikille hybridityötä tekeville ja kehittäville, kuten esihenkilöille, lähijohtajille, henkilöstön kehittäjille, projektipäälliköille ja omia digityötaitoja aktiivisesti kehittäville työntekijöille.

Voit osallistua yksittäisiin webinaareihin tai koko sarjaan.

Kysy lisää

Puskala Liisa

Liisa Puskala

erityisasiantuntija
Sähköpostiosoite
liisa.puskala [at] ttl.fi
Puhelin
+358 30 474 3064