Kohti sujuvia etäpalveluja
Ottamalla käyttöön helppokäyttöisiä arvioinnin työkaluja organisaatio voi oppia kehittämään toimintaansa jatkuvasti, tunnistamaan palveluun vaikuttavia uusia tuulia ja tekemään pientä hienosäätöä suurten kehittämishankkeiden sijaan. Kehittämistä ei kuitenkaan pidä tehdä vain sen itsensä takia tai esim. brändihyötyjen vuoksi, vaan sen pitäisi perustua havaittuihin tarpeisiin ja organisaation keskeisiin strategisiin tavoitteisiin: tee mieluummin kolme strategisesti tärkeää uudistusta hyvin kuin kymmenen huonosti.
Kertaa keskeiset asiat
Klikkaa plus-merkkejä, niin näet keskeiset tehtävät prosessin eri vaiheissa!
Arvioi organisaationne digitaalisten palveluiden uudistamisen tarpeita
Tämä kysely auttaa hahmottamaan organisaation digitaalisten palveluiden uudistustarpeiden nykytilaa ja tukee uudistustarpeiden arviointia.
Olet nyt päässyt oppaan loppuun. Kiitos mielenkiinnostasi opastamme kohtaan! Olet sitten uudistamassa etäpalveluita tai kartuttamassa ymmärrystä etäpalveluiden uudistamisesta ja käyttöönotosta, on hienoa, että olet päättänyt perehtyä aiheeseen laaja-alaisemmin. Etäpalveluiden uudistaminen voi olla haastava prosessi, jonka aikana on hyödyllistä hahmottaa, millainen ratkaisu omaan organisaatioon sopisi parhaiten ja mitkä asiat edesauttavat uudistuksen onnistumista myös henkilöstön työn sujuvuuden ja työhyvinvoinnin huomioiden.
Mikäli haluat lisätietoa etäpalveluista ja niitä koskevista säädöksistä terveyspalveluiden eri konteksteissa, voivat sivun loppuun listatut lähteet ja resurssit olla hyödyksi.
Testaa mitä opit!
Totta vai tarua? Testaa tietosi alla olevien väittämien avulla.
Alla olevasta linkistä voit ladata vielä oppaan loppukertauksen sekä pohdintatehtäviä oman organisaatiosi etäpalvelu-uudistuksen tueksi.