Lisätietoja

Tässä oppaassa opit keinoja asiakkaiden osallisuuden lisäämiseksi sosiaali- ja terveydenhuollon palvelukohtaamisissa ja palveluiden kehittämisessä. Oppaassa esitelty yhteisen kehittämisen tapa lisää myös ammattilaisten osallisuutta omaan työhönsä ja vahvistaa sitä kautta työhyvinvointia. Tältä sivulta löydät vielä lisää lukemista asiakasosallisuudesta ja yhteiskehittämisestä.

Hank­keen jul­kai­sut

Asia­kas­osal­li­suu­des­ta muu­al­la

Blogi-​ ja muita kir­joi­tuk­sia asia­kas­osal­li­suu­des­ta ja yh­teis­ke­hit­tä­mi­ses­tä sote-​alalla

Mikäli haluat oppia sote-ammattilaisten työkykyjohtamisesta, opiskele seuraavaksi Strategisen työkykyjohtamisen oppimateriaali.